2014. július 8., kedd

1. fejezet

A nevem Shanon. Egy átlagos lány voltam, amíg meg nem ismertem 2 srácot Dave a leendő énekes, és  Bill az átlagos fiú. Nagyon bejött mindkettő, de valahogy a szívem inkább Bill felé húzott. De nem tudtam hogy vajon az érzés kölcsönös-e. Ezért megkértem a legjobb barátnőmet Vickyt, hogy derítse ki, hogy ki tetszik neki. Eléggé féltem hogy mi lesz a válasz. Viszont Daveben is nagyon tetszett az, hogy énekes akar lenni. Vicky még nem ért vissza mikor már becsöngettek töri órára, így úgy döntöttem megvárom,hogy ne egyedül késsen el, ráadásul miattam.
- Bocsi Shanon, de nem találtam, majd megpróbálom töri óra után. -mondta Vicky.
-Jó mindegy, na menjünk be gyors törire, nehogy igazolatlant kapjunk.
- Shanon, Shanoooon!! Mikor volt a waterloo-i csata?
A nagy gondolkodás közepette észre sem vettem, hogy a tanár úr engem szólított.
- Elnézést tanár úr elismételné a kérdést?
- Jaj, Shanon már megint máshol jár az eszed!
- Bocsánat. -mondtam. De erre már ki is csöngettek, szóval nem kellett válaszolnom.
Amint kiléptünk a teremből Vicky már szaladt is oda Billhez.
- Szia Bill!-szólalt meg idegesen Vicky.
- Szia Vicky. -mondta  Bill.
- Neked tetszik valaki??
- Ezt meg miért kérded?
- Csak úgy. -mondta kínosan Vicky.
- Amúgy Shanon, de légyszi ne mond el neki mert képes vagy rá amennyire jóba vagy vele.
- Jó. - mondta.
De amint Bill elfordult szaladt gyorsan hozzám Vicky.
- Na mit mondott??- kérdeztem kíváncsian.
- Gyere és menjünk a mosdóba majd ott elmondom, mert megígértem, hogy nem  mondom el.
Mikor odaértünk alig, hogy beléptünk  már mondta is Vicky.
Az egészet viszont hallotta Dave volt barátnője Emily aki még mindig szerette Davet de tudta, hogy neki én tetszek. De nem érdekelte mert  már szaladt is Dave-hez hogy elmondja.
- Szia Dave. - mondta Emily.
- Szi...már megint te vagy?
- Milyen hazugságot akarsz elhitetni velem megint?
- Hallotam, amint Vicky és Shanon arról beszélgetnek hogy Shanon-nak bejön Bill és Bill-nek is bejön Shanon.
- Fogadjunk ez megint a te kis agyszüleményed, hogy mindent tönkre tegyél.
- Mint tegnap már majdnem csókolóztunk, mikor te oda rontottál a kis pasiddal,
ami megint hazugság, mert láttam, mikor kifizeted neki a pénzt, mert felbérelted.
Emily ennek hallatán mérgesen elfutott.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése