2014. július 9., szerda

2. fejezet

- Hé Shanon!- mondta Emily. - Te mégis mit képzelsz magadról??
- Már megint mi a bajod velem?- mondtam.
- Most szépen jössz velem és elmagyarázod Dave-nek hogy neked Bill tetszik, és át engeded nekem Davet!
- Na arról letehetsz. Amúgy meg te honnan veszed ezt a hülyeséget?-Te hallgatóztál, amikor beszélgettünk Vicky-vel??
- Nem, csak... na jó hallgatóztam, de most nem ez a lényeg. Ne tereld a szót!
- Nem terelem, csak azért neked ehhez semmi közöd.- mondtam.
Azzal  eljöttem Emily-től. Mikor épp mentem volna be nyelvórára  a tanár nő félrehívott.
- Shanon gyere egy kicsit ide!- mondta a tanár nő.
- Máris megyek. Tessék?
- Ezt a nagy rózsa csokrot Dave küldte .
- Köszönöm, nem üzent esetleg valamit?
-Nem csak ezt küldte.
- Rendben köszönöm.
Alig vártam, hogy a nyelvóra véget érjen, mert nem akartam, hogy megint ne figyeljek oda mert ez a tanár már keményebb. Mikor már majdnem ezen az órán is elgodolkodtam épp kicsengettek. Amint kimentem szaladtam oda Dave-hez hogy szorosan átöleljem és ne engedjem el. Dave nagyon meglepődött mert nem tudta mit csinált, amitől enyire boldog lettem.
- Köszönöm a rózsa csokrot.- mondtam.
-Nincs mit. - mondta Dave.
- Szia Dave!
És mikor már mentem volna el, Dave utánam kiáltott.
-Várj Shanon!-  kiabált utánam Dave.
És akkor elhangzott a kérdés, amit mástól vártam.
- Nem lennél esetleg a barátnőm?? Várj, inkább ne is válaszolj, hisz ezt, hogy képzeltem neked Bill tetszik, nem?? - mondta Dave.
- Nem, ezt a hülyeséget meg honnan vetted? Jah, fogadjunk a kis Emily hozzád is eljött panaszkodni.
- Igen, mert hozzád is odament?? - kérdezte Dave.
- Igen. -mondtam majd felrobbanva.
- De ez hazugság nekem csak is te létezel senki más, amúgy igen lennék a barátnőd.
- Ez nagyon jó, nekem van a világon a legjobb barátnőm!! - kiabálta ki Dave.
-Amúgy tudnod kell valamit.
- Mit? - kérdezte Dave.
- Én még nem csókolóztam.
-Nem baj, az mégjobb.
Másnap Dave szembe fut Bill-lel.
- Hé Bill, tisztázzunk valamit, ha valaha ránézel Shanon-ra vagy rá gondolsz vagy hozzá szólsz esküszöm neked megfogodbáni...nagyon. Megértetted??
- Te ne parancsolj nekem! Neked ehhez semmi közöd, jó?
- De van közöm, mert a barátnőm.
- Ne hazudj, neki én tetszem.
- Rosszul hiszed öcsikém.
- Jó, döntse el ő. - mondta Bill.
- Jó.
A nagy vitatkozásban észre se vették hogy  már egymást verik. Aminek az lett a vége, hogy mindkettőjüket felfügesztették 1 hétre. Így most van egy kis nyugtom. De Dave  azt  se tudja, hogy Bill naponta eljön és meg akar csókolni néha majdnem bedőlök neki, de akkor eszembe jut Dave és olyankor mindig elhúzom a fejem.
- Most meg mi a bajod? Úgy tudtam, hogy én tetszem neked és Dave-vel csak azért vagy, hogy féltékennyé tegyél. - monta komolyan Bill.
- Ezt meg honann vetted? Nekem csak Dave tetszik, és azért vagyok vele mert szeretem, nem azért, hogy féltékennyé tegyelek.
Mikor másodjára is megakart csókolni Bill engem, Dave ezt látta odafut és amit akkor láttam soha nem felejtem el!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése