2014. július 23., szerda

3. fejezet

Mikor ezt láttam nem is tudtam, hogy mit csináljak annyira sokkot kaptam.Mikor észbe kaptam, addigra már a szomszéd kihívta a mentőt. Másnap egész nap nem láttam Dave-t, nem tudtam, hogy vajon azt hiszi, hogy ezért szakítok vele vagy hogy, észbe kapott, hogy mit tett. De megértem, mert hát, ha én is  fiú lennék, akkor én is ezt tettem volna .Amikor   mentem volna be órára, megláttam, hogy tanulókat keresnek az "Énekes leszek" órára rögtön oda futottam, hogy felíratkozzak, mert tudtam hogy, oda jár Dave és hátha megtudom neki magyarázni, hogy nem haragszom rá. De, mikor oda mentem láttam, hogy csak az én nevem lenne rajta, nem jelentkeztek újak, csak én.
- Oh,végre látlak Dave. Várj,várj,várj. Mi bajod van?
- Nem beszélek veled, mert még a végén szakítasz velem. - mondta Dave kétségbeesetten.
- De hogy, is, ha a te helyedbe lettem volna én is ezt tettem volna.
- Szer..... - mondta Dave,  de nem merte kimondani.
- Még nem kell kimondanod, majd ha akarod. Nem erőltetem.
- Köszönöm.
- Nem kell semmit megköszönnöd.Tudok várni, nem vagyok olyan, mint Emily.
Mikor abbahagytuk a beszélgetést, akkor jöttem rá, hogy lekéstem az egész órát. Úgy döntöttem, hogy haza megyek, mert ez után az óra után amúgy is haza lehet menni. Majd azt mondom holnap a tanárnőnek, hogy rosszul lettem. Anyáéknak nem muszáj tudni, hogy nem voltam órán. Mikor kiléptem az ajtón eszembe jutott, hogy ma még nekem lesz az "Énekes leszek" órám. Gyors motorra ültem és oda mentem az egyetem tornatermébe. Beléptem és oda mentem a tanárhoz, Mr. Mason-höz.
-Jó napot Mr.Mason! Én lennék az új lány.
- Szia. Nem lehetne hogy inkább most mutasd meg mit tudsz? Mert amúgy úgy szoktam, hogy leülök az újakkal és beszélgetünk. Csak nincs sok időm. - mondta a tanár bá.
- Lehetne, hogy valakinek énekeljem, aki most itt ül a tanulók között? - kérdeztem    izgatottan.
- Persze, csak gyorsan, mert még őket is tanítanom kell.
Mikor a mikrofonhoz mentem akkor nagyon féltem, mert nem tudtam, hogy Dave mit szól.
Mikor elkezdtem Dave-nek énekelni, akkor megjelent az ajtóba Vicky hogy bíztasson.
Mikor elénekeltem a dalt, akkor felállt könnyes szemekkel Dave, és megkérdezte a tanárt, hogy ő is énekelhet-e nekem egy dalt.
- Persze csak ne hosszút. - mondta a tanár.
Elénekelte a dalt Dave és mikor oda jött hozzám, én szorosan átöleltem.
- Na gyerekek, ma nem jutott rátok időm de ezért kaptok egy feladatot. - mondta a tanár bá.
- Jó de mit kapunk? - kérdeztük mindannyian egyszerre.
- Páros feladatot kaptok, mindenki válasszon egy párt és vele kell egy duettet énekelni. - Ja,és lehetőleg szerelmeset. És holnapra kell.
- Rendben. - mondtuk.
- Amint kiléptünk az ajtón rögtön megkérdeztem Dave-t, hogy leszünk-e egy párba.
- Rendben. Este átmegyek és megnézzük, hogy melyik szerelmes dalt énekejlük.
- Esetleg ott is aludhatnál, mert a szüleim most úgyis Franciaországban vannak. - mondtam remegve.
- Jó. - mondta Dave.
Amikor eljött az este csöngetett Dave.
- Szia.
- Szia. Gyere be már megágyaltam. Nem baj hogy mellettem alszol?
- Nem. Hoztam pár dalt, énekeljük el és meglátjuk hogy melyik jó. - mondta Dave mosolyogva.
- Jó. - mondtam én is mosolyogva.
Egész este nagyon sokat nevettünk, mikor már hajnali 1 óra volt, lefeküdtünk aludni és összebújva aludtunk el.


Shanon dala: https://www.youtube.com/watch?v=72LY4-JZmds

Dave dala: https://www.youtube.com/watch?v=arm3eqOtavk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése